Bienvenidos

... no siempre acertaré, pero lo intentaré. No busco ser exhaustiva, sólo añadir una opinión a las muchas que se crean entorno a las cosas que pasan. Algunas de ellas provocan mi comentario al igual que a muchos de vosotros y sobre ello pretendo un toque de atención.







jueves, 4 de noviembre de 2010

* Introducció - Capvespre en el mar de Bali . Illes Gili


Fets connectats

La bellesa d´aquesta imatge d´un país llunyà , banyat per l´oceà Indic, em serveix per iniciar una nova etapa.
Més que parlar de coses meves, que també, intentaré donar pinzellades d´opinió sobre fets que motivin el meu interès. La meva intenció no és aprofundir, sino parlar sobre allò que copsa la meva atenció, ja sigui del día a día ó de fets concrets sense data, de vivències pròpies ó properes, ja siguin d´amics estimats sense nom ó de desconeguts amb nom.

No hay comentarios:

Publicar un comentario