Bienvenidos

... no siempre acertaré, pero lo intentaré. No busco ser exhaustiva, sólo añadir una opinión a las muchas que se crean entorno a las cosas que pasan. Algunas de ellas provocan mi comentario al igual que a muchos de vosotros y sobre ello pretendo un toque de atención.







martes, 21 de diciembre de 2010

* Autocrítica ...


Vaig a fer una autocrítica del que he publicat fins ara , sobretot quan a mancances. La motivació d´aquest blog, ha sigut , ja des de l´inici, conèixer amb una ullada que és el que m´agrada i per tant intentar coneixer millor el meu pensament, esmolant així aquelles puntxes que ens acostumen a sortir en els humans i plens com estem de defectes, això em donarà feina, sabent per això, que és una tasca perdurable al llarg de la vida.
He cercat sempre anar publicant de má de l´inmediatesa, no fent esborralls, ni plantajaments previs, només seure a l´ordinador i deixar-me anar, buscant aquelles músiques que m´han acompanyat llargament i d´altres que he conegut més tard, donant-me igualment plaer. Quan a relats tots ells, en un lloc ó un altre i queda reflectit un troç de veritat, la meva veritat, que, segons la idea que tinc del que vull que sigui aquest blog, he barrejat amb la ficció... és una manera de motivar-me.
Tinc clar que vull anar introduint coses que faig de joieria, dibuix, escultura, etc. i també parlar sobre els llibres que llegeixo, pero tot plegat, d´una manera diguem-ne lleugera i variada. No pretenc fer un estudi en profunditat, perque m´agrada més la idea de fer-ne una distracció, que no pas un estudi, sino deixar constancia de les meves cabories diaries que mai no es concentren en una sola questió.
Abans de seguir publicant, crec que és un bon exercici fer un parèntesi per observar amb més deteniment que pot mancar, que hi ha demés ó que està equivocat. Després continuaré publicant, que al cap i a la fí , és el que vaig començar a fer de molt jove... el fet d´escriure quan tenía 8 anys i poc després dibuixar. Molt més tardana va ser la lógica qui em va dir el que calía fer, estudiar, practicar i continuar aprenent... fins ara.

No hay comentarios:

Publicar un comentario